ticket to heaven

Hela jävla dagen har gått åt till att städa mitt rum! Satt upp hyllor och rensat ut en byrå så att jag ska kunna ta bort den. Även fast jag har hållt på hela dagen är jag inte klar än.. kan bero på att jag har tagit måååånga och lååånga pauser,
haha. Men jag ska fortsätta imorgon.. för det första orkar jag inte mer och för det andra kommer mormor och morfar strax på middag och sedan ska jag troligen till moa och ha myskväll med gullungar :)

Man hittar alltid massa roliga saker som man helt glömt bort när man rensar också! haha, kolla den här låten tex, av nomma pop, haha. Det var mitt, almas, moas, hannas och nellys gamla band som var såååå bra! :P


minnen <3


 


Kommentarer
Postat av: Jasmin - modeblogg

Tack:D händer?:)

2009-03-21 @ 21:20:58
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Hanna

omg! den kommer jag ihåg:D

2009-03-22 @ 16:23:53
Postat av: nelly

haha grammatiken var inte på topp XD

2009-03-25 @ 16:32:33
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0