kan vi inte sluta tio varje tisdag?

efter skolan gjorde jag precis samma som nelly så jag orkar inte ta allt igen. Skillnaden var att jag åkte till lacrossen efter fikat :) men jag ska lägga upp lite bilder från bowlingen ;)


Amanda har skjutit, ser bra ut ;)


Jag ska skjuta (snygga skor)


Emelie fick en STRIIIIIIKE :D


Jenny väljer bland alla klot..


Nelly är glad att få bowla, hah :)


Amanda, Linn, Nelly


Emelie, Jenny


gulligt!


klotisar

Så där! Nu får det räcka :) ska käka middag, sent som alltid ;P


Kommentarer
Postat av: alma

grattis till segern emmie :D <3

2009-03-10 @ 20:46:39
URL: http://almaeb.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej vad söta ni är då! <3 Själv bowlade vi med klassen igår, det är riktigt kul faktiskt!

2009-03-10 @ 22:36:01
URL: http://secondsanna.blogg.se/
Postat av: emelie

hahah man tackar, dock lite halvt söta bilder men jaja :D <33 kul hade vi iaf tjejer!!

2009-03-11 @ 15:22:51
Postat av: amanda

haha gulliga bilder på mig..............xD men kul hade vi ;)

2009-03-11 @ 17:51:26
Postat av: Jenny

men så söt man kan vara (har ju inte jätte mycket att klaga över egentligen, eftersom en av bilderna är bakifrån haha)

trevligt var det iaf :D <3

2009-03-14 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0