ett år kvar till nästa födelsedag

Jaaa, nu är min dag slut :) men den har varit superbra :D

Började med att jag blev uppvaktad på sängen och fick massa fina presenter. Pengar, parfym, converse, grey's box, plattång och meer saker. Sedan kom mormor och morfar på lunch + tårta, det blev en jordgubb/daim, mums!

Efter det kom Alma och nelly för att hämta mig och lämnade en söt plansch så åkte vi in till stan och mötte upp hanna och moa. Vi käkade på kungshallarna och dom gav mig finfina presenter <3 och sen hade dom en till överasking åt mig. Bio! hihi. Jag fick inte veta vilken det var förän den började och det var... KENNY STARFIGHTER :D haha den var asrolig! Vi åkte hem efter den och var ute ett tag innan vi gick hem till alma :) tack för allt tjejer, ni är bäst.

Men nu är jag hemma i alla fall. Jag lägger in bilder i morgon för moa råkade ta hem min kamera till sig ;P
puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0