en lugn söndag

Har nyss sett på "jag vet vad du gjorde förra lördagen" hihi, det är faktiskt riktigt roligt, men lite läskigt med att det kan vara så. Vet inte om man ska tro på det eller inte. Fast det känns ju dåligt om deras program går ut på något som är en lögn. Hur som helst har det här vart en riktig slappardag! Var tvungen att städa mitt rum och nu är det hur fint som helst :D Fick en nu fåtölj/stol igår som jag sitter i nu, haha sköön.. Fast nu måste jag strax resa på mig för att gå hem till moa och få tillbaka min kamera. Sen kommer här läggas in bilder lovar jag :)


programledaren för "jag vet vad du gjorde förra lördagen."
Det är ju han som var med i alla barnprogram! typ dr mugg och så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0