090324

Tja! Efter plugget mötte jag upp Molly i stan för att shoppa lite inför Egypten. Ett par höga, svarta shorts med dragkedjor från Weekday fick följa med hem. Därifrån fick jag även med mig en blå-vit blommig kjol. Från H&M fick en blå "klänning" köpas & stoppas i kassen. Nu är min plånbok ganska så tom, men får se om mitt tjat om lite extrapengar denna månad lönar sig. Höhö. En bikini är också på väg hem till mig, hoppas den kommer snart! Egentligen hade jag behövt ta det lugnt efter skolan, för när jag äter kvävs jag. Typ. Eftersom ingen luft vill vara snäll & komma genom näsan.

Ps. Vill bara gratta min Kusin, Tom, som vann Junior SM i Triathlon. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0