sommarlov

heej, nu är det äntligen sommarlov men det känns inte direkt som det för vädret är piss, men det är skönt att vara ledig iaf :D Igår var det ju skolavslutning och tårar. Vi stannade kvar i skolan och gjorde allting för sista gången men tillslut var det två femmor som typ körde ut mig och matilda genom att kasta bollar och frisbies på oss :O På kvällen var vi ute med hela korrridoren och sen sov hanna och matilda här. Hela denhär dagen har vi segat hemma hos Sture och kollat på film och så ;P så jaa.. det är typ så mina senaste dagar har sett ut.

Och jussste.. jag tappade bort min mobil igår kväll :/ Har letat jättemycket men hittar den inte. Det är en röd sony ericsson, så om någon vet var den är, säg till mig!


Och balen, den var skitkul!
här har vi då palmen, hanisen, jag, bananen och nelson 
fler bilderfrån balen kommer någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0