alltid samma visa

Jag tycker att det är synd att allt bara blir som vanligt när man börjar i skolan igen efter de sköna loven. Jag menar "skolveckorna" .. Ställer klockan på kvart i sju men snoozar i typ en halvimme, får skynda mig upp och fixa i ordning mig, jag hinner inte äta någon ordentlig frukost för jag ser att jag börjar snart! Får skynda mig till skolan & kommer lite försent. Skola, man typ halvsover på lektionerna. Lunch, hoppas på någontling ätligt och sitter kvar länge i matsalen och pratar med vänner och har en liten paus. Mer skoooola .. Efter skolan är jag med någon kompis / tränar / fika / stan / dör lite. Sen är det middag. Har 1000 läxor och prov som hänger över mig och som jag måste plugga till .. Brukar bli i sista minuten och jag sitter uppe länge för att bli klar. Somar senare än jag tänkte mig för det var något bra på tv / någon kompis ringde / jag fastnade vid datan eller så. Vaknar astrött nästa morgon eftersom jag inte somnade i tid igår, likadan dag som igår och samma sak dagen efter denna. Dagarna går och sen är det HELG! två dagar som är riktigt roliga och sköna men sen när skolan börjar blir det likadant igen och igen. Asså jag dör verkligen. hu! ;)


S O M M A R <3


Kommentarer
Postat av: alma

ååhhh våre fötter! :D

2009-01-14 @ 16:02:13
URL: http://almass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0