men haha

1. Ta fram din mobil,
2. Bläddra random i din inkorg,
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. Gör likadant på varje fråga.



Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?

haha yeah ;) <3



Vad säger du alltid till din bästa kompis?

asså jag vaknade precis så för mig är det inte direkt bråtton ;)



Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

bra:) om du inte orkar åka in till stan så kan vi typ ha en film dag om du orkar det<3



Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

ko skit i rumpen



Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

ifall du sover över kan du bara stanna till kl 11, puss



Vad vill du höra mest av allt?

God morgon <3



Kommentarer
Postat av: F

jag som skrev god morgon<3 eller? :P <3

2009-01-11 @ 18:04:38
Postat av: amandäääääääääää

hahahahahahaha fan va kul :P typiskt min humor xD

2009-01-12 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0