åker till gotland

Om ca en timme ska jag åka iväg hemifrån för jag ska till Gotland. Ska hälsa på min farmor och farfar som bor där. Det blir mysigt att träffa dom och så men det brukar bli ganska långtråkigt efter ett tag för det finns inte så mycket att göra där ute på vintern. Man kan typ inte åka iväg någonstans heller för jag tror inte att det går några bussar på vintern. "/ Ska vara där tills på tisdag och när jag kommer hem äre bara en lovdag men sen börjar skolan igen, usch usch usch !! Jag orkar verkligen inte med allt plugg och skit.

Den här dagen har gått åt till att packa och jag sov ut läänge :) Nyåret igår var kul och det kommer bilder senare när jag har hunnit ladda in. Jag har ingen tillgång till internet på Gotland tror jag, så jag kommer inte att skriva här på ett tag, men ni har ju Nelly :D 

Ni får ha det så bra allihopa, puss på er <3


Från farmors och farfars hus är det såhär fin utsikt på sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0