första dan ..

Hej! Idag började sugskolan. blä. sen så gick jag och klippte mig. som jag brukar typ, fast nu blev det raklugg istället för snelugg ;) blev inte så jättenöjd, men å andra sidan har jag aldrig varit nöjd när jag gått ut från en frisörsalong. jag vänjer mig nog, och det brukar alltid bli finare när det gått några dar. hoppas, höhö. sen så tränade jag idag också, första gången jag körde intervaller på jag vet inte hur länge. har ju varit skadad & sjuk. det var jobbigt. usch. sen så körde vi styrka i gymet, var proppfullt. nu ska jag kolla på harry potter och fenixorden ^^

ajuste, grattis sveriges bästa manliga artist - Håkan Hellström. Vem annars lixom? Riktigt roligt inlägg, i know, men är så jävla trött. att gå upp halv sju är inte kul. imorgon blir det roligare. lovar.

pusshej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0