när vi två blir en

i går vid middagen var det en sak som var så himla gullig!
Det finns två stycken gubbar här. En kines och en annan.. båda har varit ensama. Dom har liksom suttit vid egna bord under middagarna, ensama.. Dom såg så sorgsna ut båda två och man blev lite ledsen eller nåt för deras skull. Men sen i går satte sig dom vid samma bord och dom var verkligen glada :D det bara sken om dom och dom pratade och skrattade skitmycket, de verkade nästan lite kära :) fast nej, det tror jag inte. Men i alla fall så tyckte jag att det var riktigt gulligt att dom liksom hade funnit varandra! hihi.
hah, jag är nog lite konstig.
Nu ska jag i alla fall ut och åka skidor, puss på er

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Tack för tipset! Då vet jag! :)



ha en trevlig kväll! (^^,)

2009-02-26 @ 18:05:36
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0