jag vill ut i backen

godmorgon :) nu sitter jag här på hotellrummet. Och vet ni!? jag får inte åka skidor i dag! Jag känner mig typ helt frisk nu men jag var tvungen att vila en dag till så att jag inte blev sjuk igen.
Så vad händer i dag då? Jo, jag ska typ sitta här inne och tråka hela dagen. Får väll kolla på tv, läsa och kolla på filmer. Dom som äger det här stället sa att jag kunde komma och äta lunch med dom så får se om jag kanske gör det också ;P jaja, ni kan förvänta er många blogginlägg i dag i alla fall för jag kommer ha boooring! hah puss på er :)


utsikten från mitt lilla fönster


här har vi rummet där jag sitter..


Kommentarer
Postat av: alma

taack sötis :)

stackare <3<3

2009-02-23 @ 12:34:24
URL: http://almaeb.blogg.se/
Postat av: amanda

usch stackare. men det såg fett mysigt ut där iaf :)

2009-02-23 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0