tuesday

Hejs. Det blev inget besök hos tandläkaren idag, men naprapaten & sprutan blev av. Jag har fått lite rehabövningar till ryggen nu, så hoppas den ska bli bra! Sedan bar det av till cityakuten, sprutan gjorde bajsont. Jag brukar aldrig ha problem med sprutor, men just den här är lite jobbig :P Första nationella skrevs ju idag också, det gick helt okej tror jag. Lite svårt att hinna bara. Sedan slutade vi en timme tidigare, trevlig värre :)

Ajuste, det går framåt i min övertalning om att få dra till Peace&Love med några av mina kära vänner i sommar. Riktigt najs det kommer bli asså. Plus att det är ända stället Håkan spelar på i sommar, och det får jag ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: sagis

Kom på en sak.. Har Håkan själv sagt det? För om vi har tur läggs det in fler spelningar sen. Så blev det ju förra året iaf.. =) <3

2009-02-03 @ 20:30:15
URL: http://sagaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0