smiley faces

Idag var jag som sagt med min kära andraavenyn-nörd. Vi var lite tjocka och köpte godis på konsum å sen så skrev vi våra engelska bokrapporter. Fast egentligen blev det mest youtube. Aja. Nu har jag iaf skrivit en del sen Linn gick hem. Men nu orkar jag inte plugga mer för idag. Nu blir det mästarnas mästare. Haha nörd. Men det är faktiskt kul :) Och vetni?! I övermorgon får jag, Saga & Sanna se HÅÅÅÅKAN. Jag dör. Haha har tjatat en del om det, men ni får stå ut de närmsta dagarna ^^ Sen så en ännu posetiv sak - LOOOOOV om .. 3 dagar! Behövligt! Och även en tredje bra sak - på fredag blir det tacos i skolan. Hihi. Amanda som gång på gång säger: jag dör dyker upp i mitt huvud. Toodles!

Och jag vet att jag skulle lägga in bilder, men det kommer .. snart.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, jaa mästarnas mästa äger :D xD

hehe :) <33

2009-02-17 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0