nionde februari.

Ciao. Just nu sitter jag och finurlar på min bokrapport. 7 rader är det jag hitills åstadkommit. Well done. Men jag ska inte deppa, sista bokrapporten i den här skolan. Skönt, var ordet. Vad har annars hänt idag då? Vi hade idrott. Amanda & Jenny körde sitt styrkepass, en hel del skratt blev det för sagas och min del. Att klänga sig fast runt den andres mage medans den ska gå på alla fyra, var ett exempel på en övning. Bytte platser gjorde vi också i klassrummet. Li, Lotta & David delar jag numera bord med. Riktigt kul hade vi på lektionen iaf. På två timmar lyckades jag räkna ett tal. Duktigt. Men fördjupningsboken vägrar jag att räkna i. Nu ska jag ta mig en halstablett, min kropp vill lixom aldrig bli frisk. Ingen träning ikväll med andra ord. 

So long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0