måndag. måndag. måndag. måndag. måndag. måndag.

Hej. Jag sitter och väntar på att pastan ska koka färdigt, till det blir det någon sås som mamma har lagat. Man måste nästan äta pasta efter träning! Veckans kortaste skoldag är avklarad. Var rätt najs med skridskor, syslöjd, svenska och matte. Klockan 13.50 tog jag sällskap av Hanna & Matilda och begav mig hemåt. Sen blev det träning. Ryggen gjorde lite ont, men imorgon ska jag till en naprapat och kolla den. Sen ska jag även besöka tandläkaren & vårdcentralen för livmoderhalscancerspruta (hej, långt ord) Men varför klaga, jag får ju sluta skolan 40 minuter tidigare :) Imorgon ska också det första nationellaprovet skrivas. Svenska den här gången. Men nu blir det käk. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0