kul.kul.

Det känns som om mycket jag har skrivit om har handlat om att vintern suger, att vi har för mycket prov och sånt, de senaste veckorna. Men här är faktiskt lite saker som är jävligt najs!

- HÅKAN HELLSTRÖM om 18 dagar med Sanna & Saga. Uppsala.
- SPORTLOV vecka 9. lovlovlov. riktigt skönt (3 veckor kvar)
- EGYPTEN & PÅSKLOV vecka 15. soooool. lite långt kvar, men ..

+ som emelie sa: för varje dag som går så kommer sommarlovet närmare ..

sen börjar gymnasiet, å det är läskigt & jag kommer vara så nervös att jag skiter på mig (okej, liten överdrift) men det blir nog rätt kul med lite nytt och så.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha det stämmer! varje dag är en dag närmare sommarlovet :D

2009-02-02 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0