blondinbella & gänget

Hej! Imorse mådde jag något bättre, förkyld och lite feber. Så jag & Saga drog till bloppisen som bla Blondinbella, Mikaela & Petra hade :) Vi köade läänge och goodiebagsen var slut, men annars var det kul ^^ Jag köpte inget, men Saga köpte ett par skor av Blondinbella & en kjol från Billie, eller om det var Mikaela. Vi pratade lite med bloggerskorna och så ;) Det kanske inte var så jättesmart att åka dit för nu mår jag sämre men aja ;)



jag vet att kvalitén suger & att jag är asful men iaf
- Saga, Blondinbella & jag.

kolla in blondinbellas blogg, så hittar ni en bild på Tina, Alva, Lina, Isabel & Helena :D

Kommentarer
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Härligt låter som kul! btw, fanns det några killkläder?

Hälsningar ifrån KAKHUSET!

2009-02-08 @ 00:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: saga

ballt :D

2009-02-08 @ 11:56:21
URL: http://sagaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0