alla heter glenn i göteborg

hej, skrev att jag skulle köpa ett par svarta shorts till helgen i går. Och det är för att jag ska till Göteborg i kväll! Hade glömt att berätta det men så är det iaf och det ska bli kuuul. Åker med la crossen och ska spela. Första gången för oss, altså mig, johanna, hanna och alma så det känns lite nervöst, hihi. Men hoppas att det går braaa, ni får hålla tummarna :) fick sluta efter lunch i dag så det är därför jag är hemma så tidigt men det passade bra för jag måste packa! ;) men ni får ha det bra alla goa o glaa, medan jag åker och träffar Glenn, hah!




här har vi ellen och jag, haha
 bilden har igenting med texten att göra men whatever

Kommentarer
Postat av: Florence

Lycka till!

2009-02-07 @ 19:14:34
URL: http://floor.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vilken bild! haha

2009-02-08 @ 21:14:19
Postat av: linn

hahah jag vet, ellen? :P

2009-02-08 @ 22:27:16
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0