VÅR!

åååh nu kännes det att det är vår och det är så häääärligt!
Dagen har bestått av plugget och efter det träffat ellen :D vi gick och köpte glass, årets första gbglass för mig och jag testade den nya soleron. Den var jättegod! Sen lockade vi håret på varandra, haha. En sak som inte är så kul är att jag har spenderat i princip hela jävla kvällen åt att läsa i min bok "flyga drake". den är bra och så men jag tycker att det är så jobbigt att läsa bara för att jag måste liksom och sen har jag exakt 100 sidor kvar nu som jag måste ha läst ut tills imorgon, får se hur det går. Aja, nu måste jag gå och fortsätta med min läsning.


johanna, amanda och matilda på väg hem från skolan
(se traktorn i bakgrunden, den har sopat gatorna, så vårigt!)



mina och ellens glassar (ser skumma ut)

 
ellen! se hur solen lyser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0