pyramid.

Jag satt och kollade på tingaling på youtube när jag hör någon som ropar mitt namn utifrån. Och vilka får jag se när jag tittar ut genom fönstret, om inte Hanna, Alma & Linn?! Dom byggde en fin pyramid (haha) men tyvärr så ville varken digitalkameran eller mobilen samarbeta så det blev ingen bild. Däremot kommer lite andra foton från helgen. Jag är medveten om att kvalitén suger. Puss!

MATILDA
SAGA

Jag, Amanda & Emelie sprang in på ett hotell i stan för att gå på toa.
På toan hade dom hade dom svart toalettpapper! Läskigt.

Utanför porten. Fint!

Amanda, Hanna, Johanna & Matilda.

Moppepöjkarna

Coolingen himself.

Beyond retro's tuffa solglajjor.

VÅÅÅÅR.

KUNGSAN.

MOLLY!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha fan va snabb du var på att fota på toan då! ;)

2009-04-26 @ 21:56:16
Postat av: Matilda

haha, fy fan vilken bildpå mig ;) xd

2009-04-27 @ 17:04:40
Postat av: emelie

hahah, så du fotade toapappret?! XD

naaaaajs med ett litet minne höhö

2009-04-27 @ 18:10:00
Postat av: nelly

amanda: hahaha självklart ;)

matilda: sluta klaga. den är fiiin.

2009-04-27 @ 20:44:12
URL: http://nellylinn.blogg.se/
Postat av: nelly

emelie: haha yesbox ;)

2009-04-28 @ 18:15:18
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0