påskdagen

tjenis! kom hem från hanna för en stund sen och nu sitter jag ute på terassen och skriver detta inlägg samtidigt som jag försöker att få lite färg på min kropp ;) gårdagen såg likadan ut som nellys med solningen och grillningen och sovningen men jag var hos mormor och morfar också, det var treevlans. Fast det var otroligt mycket påsklunch, så mycket att man fick ont i magen ;P I kväll ska lite kusiner komma och vi ska fira allas födelsedagar tillsamans, dom flesta fyller år i mars eller april så det blir lättare attslå ihop till en fest istället för att typ ha fem stycken ;)


bild från igår som jag hittade i någons album på fejjan ;)

Kommentarer
Postat av: Babs

Nämligen i mitt album ;D haha

Det var mys! <3

2009-04-12 @ 18:06:07
Postat av: amanda

men haha, va det där den finaste bilden du hittade eller? xD

2009-04-12 @ 18:51:14
Postat av: linn

babs: jaa det var det nog hihi ;)

aj det var mys:D<3



amanda: haha japp eller det var den enda typ ;P

2009-04-13 @ 21:05:48
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0