intressant ^^

jag har tråkigt så jag gör som nelly och lägger in denna lista ;P

Personligt
Namn: Linn
Födelsedag: 28 Mars
Smeknamn: linnsan, lilli, lini ;P
Ögonfärg: BLÅ
Hårfärg: blondt
Längd: kanske 165 cm eller så
Höger/vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: vädur ;)
Skostorlek: 38 cm, eller det kan dom väll inte vara haha, men 38 någonting
Är dina föräldrar skilda: nepp :)
Dåligvana: sista minuten människa

Favorit
Färg: åh det finns så många men blått kanske, både baby och marin
Sport: dans, lacrosse hah
Godis: lakrits och sura :)
Affär: H&M kanske, nej jag gillar många
Helgdag: LÖRDAG
Årstid: sommaren

Har du någonsin
Varit kär: aaah.
Rymt hemifrån: när jag var liten, men inte så länge ;P
sovit utomhus: jajamensan
Spytt i skolan: neej inte vad jag minns iaf
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: mm ;D
Varit på scen: japppp det har jag
Retats: jaaaaa..

Du
Svär: i do
Sjunger bra: hahah neeej
Duschar dagligen: jaaapp
Vill gifta dig: yes box :)
Kommer överens med dina föräldrar: ibland..
Äger en Ipod: aa :D
Sover med gosedjur: nej men min kudde är som ett säger vi

This or That
Pepsi/Cola: cokeeee
Mc donalds/Burger king: donken
Choklad/vanilj: choklaad (;
Jordgubbar/Blåbär: gubbar i jorden
Kött/vegetarian: jag äter båda ..
Tv/Film: båda men mest film tror jag:)
Adidas/Nike: adidas
Kakor/Paj: kladdkaka i såna fall

Kan du
Gå ner i splitt: neej hihi
Skriva med båda händerna: jao, fast fult med vänster
Vissla: ja men inte så bra (a)
Blåsa en bubbla: mm:)
Ha dina ögon i kors: aaaa
Nudda näsan med tungan: nej inte alls

Vem var den sista personen
Du nuddade: pappa
Du pratade i telefon med: Alma kanske?
Du kramade: Klara
Du skällde på: mamma
Du sportade med: Joar och jag körde träningscykel

Senaste du
Skrattade: ikvälls, åt mammas perversa kompis som var här
Grät: i förrgår när jag såg twilight (a)
Filmen du såg: mamma mia ;)

Var är du
Vad ser man utanför ditt fönster: ett hus
Lyssnar du på musik nu: näe
Vad har du på dig: stor t-shirt
Vad är det på din musmatta: har ingen för jag har bärbar, daaah!!

Övrigt
Hur många kuddar sover du med: tre :D
Dricker du mjölk: mm
Personer du hatar mest: dig ;)
Vad borde man uppfinna: någe bra hah
Är du ett hälsofreak: hihi nejjj 
Värsta vädret: hu jag vet inte, kanske när det är slaskigt och lerigt ..


jaaa .. det känns som jag bara skrev jag och nej hela tiden så detta kanske inte är världens roligaste inlägg men nu vet ni lite mer om mig i alla fall ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0