juldagen

jaha.. då är det ett år kvar till nästa julafon, hah. Nej men det var riktigt mysigt igår :)))) Fick ett par örhängen i strumpan och sen körde jag och lillebrorn guitar hero ett tag. Gästerna kom vid kanske 3 och då såg vi på kalle! sen åt vi jullunch och jag blev förjävligt mätt altså, gosh! Efter lunchen vare lite mys och sen kom tomten, hah. Jag fick lite alla möjliga presenter. Presentkort, pengar, högtalare till ipod och mobil, nya photoshop, filmer, kläder med mera.. Sen ännu mera mys. hah det var väldigt mke mys igår helt enkelt ;D Imorgon ska vi till mormor och morfar, då ska även kusinerna komma så blir det en liten julafton till:)


Kan lägga in lite bilder från igår, höhö.


Jag och pappa, han är för lång för att vara med på bilden , eller så är jag för kort..



jag och min lillebror, inte så lika, eller ? han körde backslick dagen till ära, hahahhha usch


lunchtime


min konstiga bror framför granen (tändsticka i munnen och shortspå jul?)


julgodisss


thahah min storebror var tomte:)


puss på er alla sötnosar


Kommentarer
Postat av: hedvig

den e från lollipop (en affär i souk gallerian)

mysigt och roliga bilder ;)<3

2008-12-25 @ 22:00:49
URL: http://heedviigs.blogg.se/
Postat av: alma

jag diggar dina bröder stark särskilt tomten hahah

2008-12-26 @ 00:12:31
URL: http://almass.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha linn vill du adptera mig till din familj;P?

2008-12-26 @ 23:55:19
Postat av: linn

sv hanna: hah visst, om du orkar med den ;)

2008-12-27 @ 00:04:45
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0