onsdag

Jag provade mitt lucialinne precis, som jag ska ha imorgon & på fredag. Haha, jag kände mig riktigt snygg. Nat. Det är fan ända ner till fötterna, men antar att det ska vara så? Idag hade jag engelskaredovisning, var asnervös så sa typ fel hela tiden menmen, shit happens. Fick tillbaka matteprovet, jag fick MVG :) min lärare ba: välkommen tillbaks. Haha ;) sen så fick jag också MVG- på min bokrapport. det var najs! Vi hade även boksamtal så nu har jag typ inga mer läxor på terminen. Förrutom att jag måste rita klart en bilduppgift & sticka klart mina vantar, men det är ju lätt fixat haha. Nästa vecka så ska vi göra en teknikuppgift, vi ska baka pepparkakshus! :D det måste ha något med makt att göra, men det ska nog gå bra. Hoppas jag & saga vinner, höhö ^   

imorgon har vi iaf lucia rep så missar halva franskan + någon annan lektion. yey! sen så har vi genrep, då vi ska gå luciatåget för föräldrarna på kvällen. vi får väl hoppas att vi kan låtarna. haha. nu ska jag borsta tänderna. gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0