to me, you are perfect.

hoho. Jag har ont i min mage för jag har hostat så mycket .. hahahah, asbra träning ju ;) ikväll ska jag bara ta det riktigt lungt som jag har gjort hela dagen så att jag ska bli firre. Det är jävligt tråkigt att bara vara hemma men jag skulle inte orka göra någonting ändå så det är lugnt lixom :)

Jag vill verkligen få lite julstämning nu.. känner ingen feeling alls. Dagen före julafton ska vi klä granen och sånt så då kanske det blir lite juligare får man hoppas. Det skulle inte heller sitta fel med lite snö, men det ser ut som om det inte blir någon vit jul i år heller :/


den här bilden togs under en av de få dagar då det var snö i stockholm

puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: saga

Håller med, hoppas de kommer lite snö!!

2008-12-21 @ 21:48:08
URL: http://sagaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0