pepparkakshus

hej. vaknade just efter att ha somnat till top model ;P hah ikväll ska jag lägga mig riktigt tiidigt! Idag var en rätt skön dag i skolan annars .. vi hade idrott, slöjd och matte. Men på matten planderade vi bara inför pepparkakshusen och städade våra skåp typ, sen slytade vi kl. 13:50 ;) Efter skolan gick jag och hanni till konsum och köpte pepparkaksdeg till bygget imorgon.



Jag & Johanna ska göra Pentagon i USA.
man ska göra ett hus med makt.
hoppas det blir riktigt bra :)
puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, jag skulle också vilja baka pepparkakshus men när jag försöker fixa till ett har de bara en tendens att ramla ihop. :(

2008-12-15 @ 18:40:23
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0