Anyone else but you.

hej, nu är joar och love iväg och köper thaimat som vi ska käka sen :) kommer typ att äta det i morgon också men jaja, det är gott så det är ingen fara ;) Idag var jag och nelly i stan. Vi gick runt i lite olika affärer och kollade. Jag kollade ut lite saker jag önskade mig och så. Sen Köpte jag ett par tights + en present till min lillebror :)

Imorgon äre sista dagen innan JULLOV! kommer typ inte att göra så mycket förutom att kolla på lärarnas julspel för sista gången .. sen ska man ju få sina betyg och grejs :S På kvällen äre en mysig tjejmiddag som gäller!


har haft den här låten på hjärnan hela dagen, från filmen Juno.




pussssssssssss på er !

Kommentarer
Postat av: emelie

ska bli skimys! :D <3

2008-12-18 @ 21:12:19
Postat av: emelie

ska bli skitmysigt! ;D <3

2008-12-18 @ 21:12:32
Postat av: linn

sv: jaaaaaaaaaaa:)<3

2008-12-18 @ 22:46:59
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0