hata skrivare

blev just klar med utskrivningen av mina bilder. Man kan ju gissa på att det tar typ 2 minuter,  men för mig tod det typ 1 timma .. nej, jag är inte retarded ^^ , det var bara det att det fastnade typ 20 papper i skrivaren, asså dom åkte samtidigt och allt blev bara fel. Jag försökte att få ut dom hur lääänge som helst men sem kom pappa och fixade det på direkten!
då hade liksom jag slösat en jävligt lång tid på det .. jag hatar skrivare.

jaja, nu ska vi vara lite posetiva här:)
såg när jag spanade in våran blogg att vi hade fått en n design:D
taaaaaaack emelie gullis, den var jättefin <33


kan även bjuda på den här, hih det var i 6:an

godnatt. puss L

Kommentarer
Postat av: bownii

ja men ush, skrivare och ja går inte heller ihop hehe

sv: tack så mkt :)

2008-12-02 @ 23:35:17
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: Emelie

det är cool-lugnt gulliZZen ;) <3

säg till om ni behöver mer hjälp (a) puss.

2008-12-03 @ 18:18:41
Postat av: Emelie

det är cool-lugnt gulliZZen ;) <3

säg till om ni behöver mer hjälp (a) puss.

2008-12-03 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0