trött!

heej dagen började med att jag och johanna fick bära vårat pepparkakshus under en jacka i regnet .. sen vare skola men det var typ 2 lektioner då man inte hade någon lektion ;) efter skolan drog jag och hannapanna till stan och letade klappar + kläder men ingen av oss hittade något. Jag kom hem med en ramlösa och ett paket dextrosol.

och hahahah vet ni ? det var en sjukt läskig tjej på stan. När vi stod och väntade på att kunna gå över gatan kom hon likson mot oss och skrek "BUUUUUUÄÄÄÄÄ!" rakt i våra ansikten. Sen gick hon vidare och så vände hon sig om och flinade. hahah hon såg helt normal ut, typ 20-30 år. Men hon var heeelskum, vi blev asrädda ju ^^



hah jag kan apropå ingenting bjuda på tre bilder på oss, bloggarna ;P
puss på er :)

Kommentarer
Postat av: nelly

haha, vadfan håller vi på med egentligen? ;) hihi. <3

2008-12-17 @ 22:30:36
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0