sista dagen på året

jaha, då är det altså ststa dagen på år 2008 och ikväll ska jag fira nyår såklart :) Alma och hennes familj kommer på middag + en annan familj. Så vi ska äta god middag hemma först och sen drar vi väll ut och hittar på någonting kul ;) Det har hänt mycket kul år 2008 och jag hoppas att 2009 blir lika bra, eller gärna ännu bättre :D

Pallar inte ha några nyårslöften i år tror jag för jag håller dom ändå aldrig. Eller jag är lite glömsk av mig så jag glömmer bort det efter kanske två månader. Jag har glömt bort vad jag hade för löften förra året liksom, haha. Kanske kan skriva upp eller något men äsch, vi får se ;)

Men jag kan lägga in lite bilder från förra nyåret som jag har på datorn:


Babsan och Nelly :)


Fyverkeri ! jag fick typ bara en bra bild och det var den här ;P


oj .. det var inte så många bilder som jag trodde, haha. men ni får iaf två ;D
puss på er, och GOTT NYTT ÅR <3


Kommentarer
Postat av: Babs

haha ojdå, där va ju jag XD

2009-01-01 @ 14:06:52
Postat av: linn

sv: haha japp , där var du ;D

2009-01-01 @ 14:20:50
URL: http://nellylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0