Saturday

heeej på er :) har just städat mitt rum och det behövdes verkligen kan jag tala om för er ;P Nu ska jag snart åka in till ikea :D haha jag tycker det är jättekul att vara där, speciellt kul är det när man ska kolla på saker till sig själv. Jag ska kolla på en säng, stol, gardiner och hyllor, så det blir ju najs. Det är inte säkert att jag köper allt i dag, kanske bara väljer ut, men ändå ;)

Senare ikväll ska jag, alma och nelly se Twilight. Det blir mysigt :) Jusste, Alma och Nelly: jag har bokat biljetterna nu, asså på söder då vi bestämde. Bra va !? ;D





SKRUVSTA Arbetsstol
typ en sånhär stol vill jag ha till mitt skrivbord.
Den är liksom både skön och bra när man ska jobba,
sen är den fin också:)


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0