så kan det gå.

Tja! Idag var jag i stan med saga, köpte två par BH:ar & trosor till ;) sen så köpte jag även mer, men vet ni vad jag gör? först så lämnar jag påsen i en trappa på H&M, fråga mig inte varför. men jag hittar den och ba, pjuuhh lixom. sen så någon timme senare när vi är i gallerian så ba: varfan är min påse?! så har jag tappat bort den igen. vi går tillbaks till massa affärer och kollar om den finns där, men noppe. Så kan det gå. helvete.

Aja. Sen gick jag på bio med päronen och stella. såg vicky cristina barcelona, tror jag att den heter. såg lunkan där också, trevligt trevligt ;). sen så åt vi på faros på söder, en grekisk restaurang. mumma!!

nu ska jag kolla på någon film kanske. imorgon är det nyår (nähä?! haha ^^) ska till dalarö och träffa några jag känner där. det blir nog trevligt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0