jullovjullovjullov

Nu är det äntligen jullov. Jag har verkligen längtat ihjäl mig :)
Idag var såklart en skön dag i skolan. Julspelet först och sen gå till klassrummen och få betyg + krossa pepparkakshusen ;D Efter skolan åkte jag och Alma in till stan. Vi kollade såklart efter julklappar men jag hittade inga. Bara ett par örhängen till mig själv (a). Men jag är snart klar med alla klappar så det är skönt. I kväll ska jag och några tjejer hem till Matilda. Det kommer att bli asmysigt, bra början på lovet.

lägger in några bilder från idag här under, men sen ska jag fixa lite annat.
puss på er :)



Alma och jag testar kläder ..


Jag ser lite trött ut


Alma i en fin klännig:)


alma och jag igen hahha


gullungar


wohooo


benjamin syrsa och en liten tomtenissa:)


julspelet


tingeliiing

nej nu får det räcka med bilder, hihi , ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: alma

haha. charmiga bilder lini :) <3

2008-12-19 @ 16:44:53
URL: http://almass.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, åh :D <3 ska bli skitkul ikväll!

2008-12-19 @ 16:51:17
Postat av: annonym

vad söt du är! <3

2008-12-19 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0