jag har ont i magen

sitter här nu och har ätit middag för inte så länge sen, eller det kanske var länge sen föresten, hah vet inte vart tiden har tagit vägen riktigt ;P Idag träffade jag som sagt Klara. Vi satt på cafe string och jag drack en chai latte, yammie. Vi satt där i typ tre timmar och bara snackade. Sen kom även några killar som hon kände så vi satt där och snackade med dom i kanske en timma till. Sammanlagt blir det alltså .. hmm 4 timmar, haha. Det är väll typ det jag har gjort i dag. Ikväll har/ska jag bara ta det lungt, ha aaasont i min stackars mage. Har tagit alvedon nu så jag längtar tills den börjar att värka. Hoppas era magar är friska ;P puss och hej.


i morese, haha

(jag har råkat trycka på någon konstig knapp på datorn så det är därför texten är Kursiv. Det går inte att ändra, skumt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0