I'm back.

Hallå! Nu är jag hemma efter 3 dagar med släkten. Julafton & juldagen tillbringades hos min moster. Det var mysigt, men skönt att komma hem till datorn haha ^ Imorse åkte vi hem därifrån för att snabbt hinna hem å käka lite lunch, duscha osv. Sen drog vi till nästa ställe. Nämligen till min farbror. Där var, förutom vi, hela tjocka släkten på pappas sida. Det var roligt, speciellt att träffa kusinerna ;) Jag har tagit en massa bilder de här dagarna, så det kommer, kanske imorgon om jag hinner. Då ska jag & molly springa runt med alla andra galningar och fynda på mellandagsrean ;) Sen på kvällen blir det kanske bio med Linn & Alma. Vi är kanske de enda i Sverige som inte sett twilight än. Höhö. Nej nu ska jag ta och ladda in lite bilder och packa upp alla julklappar osv. Imorgon får ni reda på vad jag fått ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0