happy happy

tja! idag var en riktigt chill skoldag :) när vi hade slutat åkte jag och linn till medis. vi kollade på lite julklappar & så behövde jag gå till tandläkaren. igen. en platta av tandställningen hade nämligen lossnat. idag så har jag tränat också, hade skitont i ryggen så det blev jogg och styrka. sen efter fick vi fika för en av tränarna skulle sluta. haha, han tyckte det var jättesorgligt, men vi typ grät av lycka (okej, nu överdrev jag) men alla typ hatar honom (med bra anledningar) så det var skönt :D

och jag är riktigt glad idag, för det är julavslutning imorgon!! iih. härligt! då ska vi se lärarnas julspel och sen så får vi betygen, spännande spännande ;) när det efterlängtade jullovet äntligen har börjat så ska jag och matilda fixa inför kvällen. ska bli askul! nu ska jag käka middag. sent, jag vet. men kom nyss hem från träningen ;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0