en liten lista

Hej. Idag har jag bara varit hemma & kollat på film typ. Det suger att vara sjuk .. Men jag hittade iaf en lista på tinas blogg.

Personligt
Namn: Nelly
Födelsedag: 9 oktober
Smeknamn: nellsan, nessie, bellan (fråga mig inte vrf, men hanna kallar mig det, hihi ^ <3)  
Ögonfärg: brungröna
Hårfärg: typ brunt
Längd: 162 kanske
Höger/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: våg
Skostorlek: 37-38
Är dina föräldrar skilda: noppe!
Dåligvana: skjuter upp allt

Favorit
Färg: svart, rött, marinblått
Sport: friidrott
Godis: sånna där jordgubbar :P
Affär: Weekday, H&M, monki
Helgdag: Lördag!
Årstid: sooommar!

Har du någonsin
Varit kär: yes.
Rymt hemifrån: naj
sovit utomhus: yes
Spytt i skolan: tror inte det
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha ja.
Varit på scen: yes
Retats: haha, yes

Du
Svär: ja
Sjunger bra: haha nej
Duschar dagligen: japp
Vill gifta dig: ja ..
Kommer överens med dina föräldrar: haha nje
Äger en Ipod: japp, en gammal ipod nano
Sover med gosedjur: nejs

This or That
Pepsi/Cola: cola.
Mc donalds/Burger king: donken
Choklad/vanilj: choklad i guess
Jordgubbar/Blåbär: jordgubbar!
Kött/vegetarian: både och
Tv/Film: film oftast
Adidas/Nike: adidas
Kakor/Paj: inget typ.

Kan du
Gå ner i splitt: haha nej du
Skriva med båda händerna: ja, men fult med vänstern ;)
Vissla: yes
Blåsa en bubbla: yesyes
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: nejs

Vem var den sista personen
Du nuddade: mamma tror jag
Du pratade i telefon med: min moster
Du kramade: Linn
Du skällde på: haha, stella antagligen
Du sportade med: friidrottarna

Senaste du
Skrattade: idag, åt ngn film
Grät: hmm, någon vecka sen?
Filmen du såg: sex and the city

Var är du
Vad ser man utanför ditt fönster: nytorpsgärde
Lyssnar du på musik nu: nej
Vad har du på dig: pyjamas & morgonrock
Vad är det på din musmatta: har ingen musmatta

Övrigt
Hur många kuddar sover du med: två
Dricker du mjölk: jao
Personer du hatar mest: haha detdu
Vad borde man uppfinna: kmr inte på ngt just nu
Är du ett hälsofreak: nej
Värsta vädret: äckelslaskvinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0