alla dessa julklappar

ja, nu är det inte lång till julafton .. hmm nästan bara 20 dagar!
julklappar är faktiskt en viktig del av julen, jätteviktig (a)
men jag tycker det är skeeetakul att ge bort klappar, nästan lika som att få:)
men det är alltid så svårt att veta vad man ska ge bort till alla ..
speciellt svårt är det med min storebror som är 20 år -.-
är det någon som har tips på vad man kan ge? känns som han aldrig blir nöjd ;P
det är lätt att köpa till gubbar, asså jag menar typ farfar och morfar,
eller till farfar kan man typ köpa en geisha choklad så blir han glad :)
och till morfar kan man köpa brända mandlar ;) riktiga gottegrisar är dom!
själv önskar jag mig lite flottare saker, hehe .



puss /L


Kommentarer
Postat av: Emelie

marsinpangrisar fungerar alltid :D haha <3

2008-12-02 @ 18:37:09
Postat av: Molly

nelly har blogg igen!! <3

roligt tjejer den här ska jag läsa;)

2008-12-02 @ 20:13:03
URL: http://baramollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0